pembuka bicara...

Hello Kitty Happy

Sunday 30 March 2014

anugerah terindah..

Salam chenta berbaur mesra kerna ILLAHI
..
Semenjak sem 1 sehingga kini sem 8 !
sem praktikal!

Allahurabbi..

Pantas masa berlalu..
Tanpa aku sedar aku kini semakin berginjak usia kearah yang lebih matang..
Cuma..

Sikapku masih kebudak-budakkan..
Emm.. bukan tak nak berubah..
Cuma mencari ruang dan waktu untuk lebih tabah..
Hee..

Pesan ma dan abah
“k.ira kena berubah dah.. tak leh manja2.. kena jadi kuat.. orang hebat kan..”
Suara ma.

Abah menambah.
“anak dara sapo??”
Aku tersenyum..

Wajah kalian indah..
Kalian anugerah terindah..!

Kini aku meneruskan baki-baki 2 bulan terakhir di alam “pekerjaan”

Rabbi Yasir wa la Tuasir wa tammim bi khair..
sayang MA dan ABAH..
sampai JANNAH..
hari pertama yang di sem 8~


 Ya ALLAH..
Pelihara kedua ibubapaku..
walau dimana sahaja mereka berada..
kerna,
aku amat meyayangi mereka..

syukran atas anugerah indah ni..

2 comments:

  1. Moga ALLAH sentiasa mengurniakan kebaikan & rahmah serta kasih sayangNya pada Nor Amira bt Ibrahim & keluarga tersayang. Doa seorang sahabat sentiasa mengiringi Mira. Farah sayang Mira kerana ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukran my dear Farah Haryanti.. hee..
      mira terbaca karya hilal asyraf dalam batu bata kehidupam...
      sgt kena pada diri ini.
      " kita mungkin menganggap dia sahabat tapi dia sebaliknya.. berdoalah kerna Allah maha mengetahui.. bukankah kita berkawan kerna Allah.. jadi harapkan balasan dari Allah bukan Hamba Allah itu.."
      sentap..

      Delete